Tarol a Galaxy A és a Redmi 7 széria Európában

A Canalys adatai alapján Európában a helyzet nagyjából változatlan, a Samsung és a Xiaomi viszont erősödött.

Hirdetés

Az európai piac szerkezete lényegében nem változott, csak az erőviszonyok tolódtak el kissé. A Samsung kimagasló dominanciát mutat 2019 második negyedévében és a piac 40,6%-át fedi le. A 18,3 millió leszállított készülék több, mint kétszer akkora mennyiség, mint amit a második helyen lévő Huawei fel tud mutatni. A kínai rivális teljesítményére nyilvánvalóan negatív hatással volt az Egyesült Államokkal kiéleződő szituáció, ami a jellemzően márkahűtlen és árézékeny európai piacon 16%-os visszaesésben mutatkozott meg.

Az alsóbb és középső szegmensben a Samsung kínált alternatívát a Huawei-jel szemben. 2019 Q2-ben a legnagyobb számban leszállított modell a Samsung Galaxy A50 volt, amit a Galaxy A40 követ, a harmadik helyet pedig a Xiaomi bitorolja a Redmi Note 7-tel, noha összesítésben a Xiaomit még mindig előzi az Apple. Az éves összehasonlításban 48%-os erősödés viszont aggodalommal töltheti el az Apple-t. Legnépszerűbb modellje a második negyedévben az iPhone XR. A legkedvezőbb árú iPhone-t szintén egy Samsung (a Galaxy A20e) utasította az ötödik helyre.

A Nokia telefonok révén a HMD még mindig belefért a Top 5-be, bár, 2,7%-os piaci részesedése nem kifejezetten erős.

Előzmények

  • Samsung Galaxy A20e - ezzel kéne belépni

    A Galaxy A10-nél egy minimális anyagi szinttel feljebb kínál jobb telefont ugyanaz a cég, ugyanabban a termékszériában. A sebességen viszont itt is lehetne faragni.

  • Samsung Galaxy A50 - minden, ami kell

    És semmi, ami nem? Az A50 egy nagyon kiegyensúlyozott szolgáltatáskínálatú telefon, amelyben van egy csomó extra, hord magán három kamerát és általánosságban kifejezetten jól sikerült.

  • Samsung Galaxy A40 - középkezdés

    Az új A széria határozottan meggyőzően kezd, ideje is volt rendet tenni a termékpalettán, de ez az A sorozat már nem a prémium kategóriát támadja.

  • Erősödnek a kínai brandek Európában

    A Canalys elemzése szerint a piac itt is zsugorodik, a kínai márkák viszont erős növekedést értek el tavaly.

Hirdetés