A Xiaomi is kiterjeszti a garanciát

Számos cég strukturálta újra a garanciális feltételeket és ügyintézés menetét, a Xiaomi Magyarország, a OnePlus és a Realme is így tett.

Hirdetés

A legtöbb gyártó igyekszik megkönnyíteni a garanciális ügyintézést, vagy a készülékek ingyenes el- és visszaszállításával, vagy kiterjesztett garanciális időszakkal, esetleg mindkettővel. A Huawei meghosszabbítja azon készülékek garanciáját június 15-ig, amelyek jótállása március 15-e után járt volna le, második negyedévtől pedig háztól-házig tartó garanciális szolgáltatás indul. A Samsung határozatlan ideig szintén visszahozta a háztól-házig garit, a Xiaomi Magyarország pedig március 28-tól módosította a feltételeket.

A most vásárolt Xioami készülékek 3 napos cseregaranciája 45 napra nő, a március 15-e és április 15-e között lejáró jótállást pedig három hónappal meghosszabítják. A OnePlus régiótól függetlenül szintén kitolja a március 1 és május 30 között lejáró garikat egységesen május 31-ig, a 15 napos elállási jog 30 napra nő, a kiszállítás és a visszaküldés pedig díjtalan lesz. Európában és Észak-Amerikában tervezik a cserekészülékek biztosítását meghibásodás esetén, de ennek kivitelezésén még dolgoznak, a készletek viszont korlátozottak.

A Realme is hasonló lépésekkel igyekszik megkönnyíteni a felhasználók dolgát. Az elállási jog március 23-tól két hónapig él, illetve bármely hivatalos viszonteladótól vásárolt készüléket közvetlenül a gyártó hivatalos honlapján keresztül lehet cserélni. Mondjuk egy szolgáltatónál vagy hivatalos partnernél vásárolt eszköz esetében elég kitölteni az itt található nyomtatványt, elküldeni a cserélni kívánt készüléket a szervizközpontba. A Realme e-mailben küld egy kuponkódot, ami a normál vásárlási folyamat végén nullázza az összeget. Az ügyintézés előtt érdemes érdeklődni, területenként eltérő lehet az ügyintézés menete, Európában ezen az e-mail címen lehet tájékozódni service.eu@realme.com.

Azóta történt

Előzmények

Hirdetés