Reklámszűrőért tiltással büntet a Spotify

Március 1-től lép életbe az új szabályzat, a vállalat szerint ugyanis így rengeteg pénztől fosztják meg őket.

A Spotify online zenei streameléssel foglalkozik úgy, hogy a szolgáltatás egy alkalmazáson keresztül érhető el. A dalokért vagy pénzzel vagy idővel kell fizetni, ez utóbbi azt jelenti, hogy reklámokat kell megnézegetni az ingyenes zenehallgatásért cserébe.


[+]

Sokan vannak azonban, akik ezt utálják, de fizetni sem akarnak, és ezért reklámblokkolókkal próbálják elkerülni a hirdetéseket. Na ezt unta meg a Spotify, és bejelentette, hogy 2019 március elsejétől módosítja a felhasználói feltételeket. Ennek értelmében akit rajtakapnak, hogy reklámblokkoló szoftvert használ, azonnal és figyelmeztetés nélkül kitiltják, azaz többé nem veheti igénybe a szolgáltatást. Ez egyébként a Spotify szerint a felhasználók mintegy két százalékát, azaz mintegy két millió embert érint.

Azóta történt

Előzmények