A Microsoft is beköltözött a Millenáris Startup Campusba

Közép-Kelet Európa egyik legnagyobb közösségi irodájának „béta” nyitóbulija zajlott szeptember 12-én, az eseménynek a Microsoft volt a főszponzora.

A vállalat hivatalos közleménye megemlíti, hogy az IVSZ (Szövetség a digitális gazdaságért) és a Millenáris Nonprofit Kft. irányítása alatt létrehozott tér fontos szerepre törekszik a hazai startup világ építésében: bérlőkkel, pezsgő élettel, programokkal és rendezvényekkel kívánja megtölteni a közösségi irodát.

Hirdetés

A Millenáris Startup Campus és a hazai technológiai startupok támogatójaként a Microsoft állandó bázissal lesz jelen a startupok új fővárosi fellegvárában. A vállalat kéthetente „fogadóórákon” (Office Hours), havi rendszerességgel pedig kimondottan üzleti fókuszú B2B Sales & Growth Meetupokkal várja az érdeklődőket Budapesten, a Millenáris D épületében.

„Tudjuk, mennyire nehéz feladat egy jó ötlet mellé a megfelelő befektető megtalálása. Ugyanakkor nem elég a sikerhez. Azok a startupok, akik a Microsoft partnereiként képzelik el a piacra lépési stratégiájukat, a következő években a technológia és az értékesítés terén egyaránt személyre szabott támogatást kapnak tőlünk” – jelentette be a Millenáris Startup Campus Beta Launch Partyn Csanak Gabriella, a Microsoft Magyarország marketing- és operatív igazgatója.

A Microsoft új startup programja elsősorban az üzleti alkalmazásokat fejlesztő startupokra koncentrál, úgy, hogy saját értékesítési hálózatát és tapasztalatait, viszonteladói és kapcsolati hálóját bocsátja a rendelkezésükre. Piacra lépés, értékesítés, növekedés, ezek azok a területek, ahol a Microsoft a technológiai konzultáción túl az un. Office Hours eseményeken mostantól segíteni tud. A Millenáris Startup Campusba kihelyezett „fogadóóráin” a microsoftos kollégák mellett külső szakértőkhöz, pénzügyekben, jogi területen jártas szakemberekhez, valamint az üzletfejlesztést segítő és kommunikációs  trénerekhez is lehet majd kéthetente konzultációra jelentkezni.

Sok startup vagy szoftverfejlesztő cég eljut oda, hogy közepes- vagy nagyvállalatnak értékesítse termékét, azonban valamiért mégsem ütik nyélbe az üzletet. A problémára egy hiánypótló eseménysorozat, az MSC és a Microsoft által közösen szervezett B2B Sales & Growth Meetupok adnak remélhetőleg megoldást, a startupperek havonta vehetnek majd részt, és ezek alkalmával célirányos értékesítési, cégnövekedés-fókuszú előadásokon hallgathatják meg a már a piacon sikeresen bizonyított cégek javaslatait. A rendezvénysorozatot Nigel Stevens, san franciscoi SEO expert, az Organic Growth alapítója indítja be szeptember 27-én.

Azóta történt

Előzmények