Új online nyomon követési rendszerek az E.ON-nál

Mostantól már három, többlépcsős vagy természetéből adódóan hosszabb időn keresztül aktuális téma esetén is elérhető az online nyomon követés.

Az E.ON újításokat jelentett be: mostantól már három kiemelt ügytípus esetén működtet gyors és kényelmes, a nap 24 órájában rendelkezésre álló tájékozódási lehetőséget. A felületek fő célja, hogy az igénylő számára mindig pontos információt biztosítson arról, hogy ügye jelenleg hol tart, mi az, ami eddig történt, és mi a következő lépés.

Hirdetés

Ez a funkció az alábbi ügyek esetén érhető el:

  • áram új bekapcsolás
  • tartozásrendezés
  • háztartási méretű kiserőmű (HMKE) engedélyezés

A belépés a felületekre egyszerű, minden esetben két azonosító megadására van szükség. Az egyik a felhasználói azonosító, amely minden számlán megtalálható, emellett pedig magát az ügyet vagy folyamatot kell azonosítani – az igénybejelentés számát, vagy tartozásrendezés esetén a szerződéses folyószámla számot kell megadni.

Az energiavállalat nyáron kezdte meg új kisfeszültségű üzemirányítási rendszerének éles tesztüzemét, amelytől gyorsabb hibaelhárítást és ügyfélélmény-növekedést várnak. Az is újdonság, hogy a cég Google alapú térképen teszi elérhetővé a tervezett üzemszüneteket Facebook és weboldalán.

A vállalat közösségi Facebook-oldalán az ügyfelek, érdeklődök üzeneteit július óta Boti, egy a beérkező kérésekből folyamatosan tanuló chatbot fogadja, a nap 24 órájában rendelkezésre állva.

Azóta történt

Előzmények