Az Alza frissítette mobilalkalmazását

A megvásárol termékéért Róbert Károly körúti bemutatóterembe érkező ügyfél mostantól már a rendelés átvétele gombra kattintás előtt tudni fogja, hogy mennyi ideig tart az áru összekészítésének teljes folyamata, és nyomon követheti a hátralévő időt a visszaszámláló segítségével.

A hivatalos közlemény szerint az Alza.hu applikáció továbbfejlesztett változatában többek között kibővült a rendelésátvételi funkció, melyet a magyar ügyfelek a cég budapesti fő bemutatótermében 130 százalékkal többet használnak, mint a járvány előtt.

Az Alza.hu alkalmazás a magyar vásárlók három legkedveltebb e-kereskedelmi applikációja közé tartozik a GKI Digital felmérése szerint, írják.

A mobilalkalmazáson keresztül elérhető rendelésátvétel funkció lehetővé teszi, hogy minimalizálják a sorbanállást, az Alza bemutatóteremben töltött időt, valamint a vásárlók és az értékesítési személyzet közötti kapcsolatot. Az ügyfél láthatja, hogy a személyzetnek mennyi időbe telik a rendelés előkészítése, és így pontosan időben érkezhet. Ha például tudja, hogy öt perc alatt az üzletbe ér, a rendelés előkészítése pedig tíz percig tart, akkor az alkalmazásban elindíthatja az átvételi folyamatot már mielőtt megérkezik. Az ügyfél az interaktív visszaszámlálónak köszönhetően azt is könnyen ellenőrizheti, mennyi idő van még hátra. A vállalat így szeretné megkönnyíteni a vásárlók számára az idejük beosztását a rendelések átvételekor.

A visszaszámláló, az egyértelmű utasítások és az egy helyen található összes szükséges információ célja az is, hogy csökkenjen azon rendelések száma, amelyeket a vásárlóknak nem sikerül időben átvenniük a pultoknál. Ezek a lekésett átvételek nem kívánt sorbanálláshoz is vezethetnek.

Az Alza a funkció továbbfejlesztését tervezi, így a közeljövőben várható a megrendelés adott parkolóhelyre történő szállítása, vagy a megrendelések átvétele másik regisztrált ügyfél által.

Az alkalmazás díjmentesen letölthető a Google Play és az AppStore webáruházakban.

Azóta történt

Előzmények