A Clubhouse audiochates alkalmazásnak immáron az androidos tesztverziója is elérhető, igaz, egyelőre csak Amerikában.
A fejlesztők azt remélik, hogy nagy piaci terjeszkedést jelent majd az androidos app, amelyben konkrétan a megmenekülést látják.
A Clubhouse app népszerűsége idén váratlanul megugrott, miután Elon Musk és más hírességek is használni kezdték. Be is indultak a másolók, startupok és nagy tech cégek (például Facebook, Twitter, Reddit, Spotify) tömegei álltak elő Clubhouse-alternatívával.
Eddig kizárólag Apple eszközökkel és meghívásos alapon lehetett használni a szolgáltatást, amely annyira keresett volt egyes régiókban, hogy online piactereken árverezték el a meghívókat.
A népszerűségi hullám a gyors felfutás után azonban csökkenni kezdett, miután az egyes körökben népszerűség mérésére használt letöltési szám jelentősen visszaesett. Februárban ugyanis még 9,6 millió letöltést kapott a Clubhouse, márciusban már csak 2,7 milliót, áprilisban pedig 900 ezret.
A látványos visszaesés hatására a szakértők megkérdőjelezték az ötlet hosszú távú sikereit, és arra jutottak, hogy részben a karanténidőszak miatt lehetett annyira népszerű a szolgáltatás.
A fejlesztők azt remélik, hogy az androidos megjelenéssel sikerül majd globálisan bővíteni a felhasználói tábort, heteken belül.