Fejest ugrik az e-kereskedelembe a Facebook

Olyan eszközök érkeznek, amelyeken keresztül az üzletek az Instagramon is könnyebben elérik a felhasználókat.

A Facebook az F8 Refresh virtuális fejlesztői konferenciáján árulta el, hogy új lehetőségeket teremt a cégek számára, hogy elérjék a felhasználókat az Instagramon és a WhatsAppon.

Hirdetés

A világ legnagyobb közösségi hálózata olyan eszközöket ad a fejlesztők kezébe, amelyek használatával az üzletek üzenetben kereshetik meg az ügyfeleiket az Instagramon is. A Facebook szerint az Instagram felhasználóinak 90 százaléka legalább egy céget követ.

A Facebook szerint a WhatsApp több típusú üzenetet is támogatna, a cégek figyelmeztetést küldhetnek például, ha egy termék újra van készleten. Tesztelik továbbá annak a lehetőségét, hogy egy Login Connect funkció keretében az emberek küldhessenek üzeneteket a cégeknek.

Mark Zuckerberg ügyvezető tájékoztatása szerint a Facebook arra koncentrál, hogy bővítéseket hajtson végre az e-kereskedelem terén, továbbá a kiterjesztett és a virtuális valóság terén hozzon újdonságokat. Ezzel egyszerre el szeretnék érni, hogy a tartalomgyártók pénzt keressenek a platformjaikon.

Azóta történt

Előzmények