Öt napig korlátozottan tudnak ügyeket intézni a Vodafone ügyfelei

Július 24. és 28. között a Vodafone Magyarországnál a mobil előfizetéssel rendelkező ügyfelek kiszolgálása megújul, ezért ebben az időszakban több értékesítési és ügyintézési folyamat csak korlátozottan érhető el.

Az MTI-nek is átadott közlemény szerint az ügyintézési szünet mintegy 3 millió ügyfelet érint.

Mint írják a weboldalon is, a fejlesztés és a technikai átállás az online és offline ügyintézési platformokat érinti, viszont az alapvető – mobil- és vezetékes telefon, illetve internet, valamint TV – szolgáltatásokat nem.

Közölték: ebben az időszakban a MyVodafone applikáció sem fog működni, ennek következtében a számlázással kapcsolatos önkiszolgáló ügyintézés, a mobilfizetés és a mobilvásárlás is átmenetileg szünetel.

Ahogy írták, az előfizetéseiken az ügyfelek ebben az időszakban nem tudnak módosítani, így díjcsomag váltásra és készülékkel kapcsolatos ügyintézésre (szerviz, készülékcsere, kárrendezés, új biztosítás kötése) sem lesz lehetőség. Az esedékes mobilszolgáltatással kapcsolatos díjbefizetéseket banki átutalással és postai csekkbefizetéssel lehet rendezni, mobilfizetésre nem lesz lehetőség.

A tervezett fejlesztés kezdetéről és végéről a szolgáltató több alkalommal, sms-ben és e-mailben értesíti ügyfeleit. A Vodafone telefonos ügyfélszolgálata, valamint üzletei a rendszer átállás ideje alatt is nyitva vannak, üzemelnek – közölték.

Azóta történt

Előzmények