Újabb vagyont oszt szét a tartalomgyártók között a Facebook és az Instagram

Mark Zuckerberg tájékoztatója szerint több mint 1 milliárd dollárt fektet a tartalomgyártókba a Facebook, hogy legyen elég új tartalom a Facebookon és az Instagramon.

Mark Zuckerberg, a Facebook ügyvezetője nemrég arról adott ki tájékoztatót, hogy ösztönző jelleggel újabb több mint 1 milliárd dollárt fektetnek a tartalomgyártókba, akik a Facebook és az Instagram platformokra gyártanak bejegyzéseket, tartalmakat.

A szakértők szerint a vállalat azért tesz ekkora erőfeszítéseket, hogy magához kösse a tartalomgyártókat, továbbá a felhasználókat a platformjaira vonzza.

Zuckerberg szerint tartalomgyártók milliói számára építenék meg a legjobb platformokat, amelyeken keresztül az illető emberek biztosíthatják a megélhetésüket. Új programok keretében ezért több mint 1 milliárd dollárral jutalmazzák a tartalomgyártókat a jó tartalomért, amit a Facebookra és az Instagramra hoznak létre 2022-ben. Zuckerberg további részleteket is ígért a jövőbeli fejleményekre vonatkozóan.

A hivatalos sajtóanyagban már megemlítik, hogy új bónuszprogramok is lesznek, amelyek például konkrét mérföldkövek elérése után fizetnek, a kreatív és monetizációs eszközök használatakor. Indulótőkét is biztosítanak majd a tartalomgyártáshoz, a cél pedig az, hogy minél több tartalomgyártónak segítsenek, és, hogy azok hosszú távú, fenntartható sikerre találjanak az appokon belül.

Az Instagramra a bónuszok valamikor nyáron érkezhetnek meg, először meghívásos alapon, és külön lesznek bónuszok a Reels részlegen belül is. Mindez részben a TikTok előretörésére jelent célzott választ, a Facebook szeretne figyelmet és reklámpénzt visszanyerni a riválisától azzal, hogy az eredeti tartalmak létrehozását a saját platformjain ösztönzi.

Azóta történt

Előzmények