Nagyobb keresethez juttatná a tartalomgyártókat a Patreon

Technológiai toborzócéget vett a Patreon, hamarosan sok embert felvesznek, hogy megduplázzák a tartalomgyártók havi bevételeit.

A Patreont a legtöbben olyan platformként ismerik, ami tartalomgyártók számára teszi lehetővé, hogy a rajongóknak tagságot árusítsanak.

Hirdetés

A cég nemrég egy technológiai toborzócégek (Clear Talent) vásárolt fel, szeretne ugyanis több dolgozót felvenni, felgyorsítani az új funkciók kiadását, továbbá megduplázni a tartalomgyártók havi árbevételeit.

A cél továbbra is, hogy a videózással, podcastokkal és egyéb kreatív megoldásokkal foglalkozó tartalomgyártók közvetlenül a rajongóiktól kapjanak pénzt. Azóta viszont többek között a YouTube és a Twitter is elkezdte lemásolni az előfizetéses ötletet.

Mivel a közösségi média influenszerei és a tartalomgyártók egyre több appon keresztül igyekeznek pénzt keresni, a Patreon elképzelése az, hogy olyan platformmá változik, amelyen egy helyről kezelhető minden. A jövőben újabb pénzkeresést segítő funkciókkal állnának elő a tartalomgyártók számára, például az e-kereskedelembe is belépnének, de a közösségi interakcióknak is nagyobb teret adnának. A jelenlegi 300 fős dolgozói létszámot nagyon gyorsan 500-ra bővítik, a tartalomgyártók árbevételét pedig rövid időn belül megdupláznák, havi összesen 200 millió dollárra.

Azóta történt

Előzmények