2020.02.19. 06:19

Csaba nem racionális döntést hozott, amikor megvette ezt az 1987-es Polski Fiat 126p-t. Az autó egészen mást jelent 2020 közlekedésében, mint akár a kilencvenes évekében, hiszen időközben eltűntek az utakról a gyenge, lassú és nagyon sérülékeny szocialista típusuk. Hogy manapság mégis találkozhatunk ilyen Kispolskikkal, vagy éppen Trabanttal, esetleg Zsigulival, az a nagyon elszánt rajongóknak köszönhető, aki végtelen energiával és szabad szemmel is jól látható összegekért életben tartják a magyar autóstörténelem korábbi évtizedeit. Nagyon furcsán mutat egy ilyen Kispolski az Avalon Bosch Car Serice-ben, de látni fogjátok, hogy Csaba és Bálint ugyanolyan alaposak ezzel a miniautóval is, mint bármivel, amit bemutatunk a MűhelyPRN-ben. De hogy lehet ennyi típushibával együtt élni? Ez is kiderült a mai epizódból.

Korábbi epizódok:

2 millióért vette, most 8-ban van
Korosodó luxusautónál a vételár a legkisebb költség, ezt tudjuk, de mennyibe kerül ma a kívánatos 5-ös fenntartása?
Hibajelzés a próbaúton
Big Daddy Laca alapvetően motoros alkat, de még a családi S-Maxból is a legerősebbet választotta. De mennyit kellene költenie rá?

Mielőtt bármilyen használt autót megvenne, kérdezze le kártörténetét a Totalcar kártörténeti adatbázisban.