Újra vannak rendszámos mászókák a KTM-nél

2018.11.09. 08:18

Akinek az elmúlt években nagy, egyhengeres, pályán és utcán is betyáros supermotó vagy enduró kellett, annak egyetlen lehetősége volt, a Husqvarna 701 Supermoto és 701 Enduró. Most már újra van opció: ugyanaz narancssárgában.

Az osztrákok leporolták a 690 SMC R nevet, és már az Euro4-es LC4-gyel meghajtva kínálják - vagyis 73 lóerővel és 73 Nm csúcsnyomatékkal. Ezen felül van még üzemmódkapcsoló két mappinggal (street és sport), kanyar-ABS, dőlésszög-érzékeny kipörgésgátló és kétirányú gyorsváltó. Az ABS-nek van egy úgynevezett supermoto módja, amellyel elszabadulhat a bennünk lakó huligán, és engedi keresztbe csúszni a motor hátulját. Ezen felül finomítottak a vázon, a segédvázon, növeltek a tank méretén (már 13,5 liter) és minden paraméterében állítható WP futóművet toltak alá.

Ezek után nem nehéz kitalálni, hogy milyen újdonsággal kell számolni a 690 Enduro R-nél: ugyanezekkel, annyi a különbség, hogy 18-as hátsó és 21-es első kerék van az enduró alatt, a futómű pedig terepre hangolt WP XPlor villából és rugóstagból áll. A rugóstag himbarendszerrel kapcsolódik a lengővillához.