h i r d e t é s
Összes oldal:
681086637
Napi oldal:
108232
Jelenleg:
1915
Regisztrált:
0
* - bejelentkezve
1. |
Molnár Alex |
|
1298 |
2. |
Kasza Kristóf |
|
1284 |
3. |
Fónagy Kristóf |
|
1241 |
4. |
Martinák Balázs |
|
1222 |
5. |
Martin Márkó |
|
1215 |
6. |
Bíró-Ambrus Roland |
|
1210 |
7. |
Budai Csaba |
|
1188 |
8. |
Péntek Ádám |
|
1093 |
9. |
Juhász Ferenc |
|
1081 |
1. |
Thierry Neuville |
|
48 |
2. |
Elfyn Ewans |
|
45 |
3. |
Adrien Fourmaux |
|
29 |
4. |
Sebastian Ogier |
|
24 |
5. |
Ott Tanak |
|
21 |
6. |
Esapekka Lappi |
|
19 |
7. |
T. Katsuma |
|
12 |
8. |
Kalle Rovanpera |
|
11 |
9. |
Oliver Solberg |
|
8 |
1. |
Hayden Paddon |
|
163 |
2. |
Martin Seks |
|
134 |
3. |
Mads Ostberg |
|
115 |
4. |
Efrén Llarena |
|
88 |
5. |
Yoann Bonato |
|
84 |
6. |
M. Franceschi |
|
81 |
7. |
Filip Mares |
|
71 |
8. |
Simon Wagner |
|
64 |
9. |
Csomós Mixi |
|
49 |
1. |
Vincze Ferenc |
|
130 |
2. |
Turán Frigyes |
|
89 |
3. |
Velenczei Ádám |
|
65 |
4. |
Ranga Péter |
|
62 |
5. |
Német Gábor |
|
60 |
6. |
Klausz Kristóf |
|
56 |
7. |
Tóth Tibor |
|
45 |
8. |
László Martin |
|
44 |
9. |
Csomós Miklós |
|
44 |
1. |
Bacsa Tamás |
|
74,5 |
2. |
Szilágyi Patrik |
|
62 |
3. |
Kovács Zoltán |
|
58 |
4. |
Bodogán Ferenc |
|
48,5 |
5. |
Helembai Zsolt |
|
45 |
6. |
Galgóczi Norbert |
|
41 |
7. |
Balla Tamás |
|
35 |
8. |
Matics Mihály |
|
34 |
9. |
Hevesi István |
|
34 |
1. |
Bertalan Márton |
|
45 |
2. |
Berta László |
|
40 |
3. |
Határ Attila |
|
23 |
4. |
Vogel Adrienn |
|
19 |
5. |
Viszló Csaba |
|
19 |
6. |
Németh 8V Péter |
|
19 |
7. |
Ifj.Kanyik Antal |
|
10 |
8. |
Trencsényi Vince |
|
9 |
9. |
Tóth-Gili Tamás |
|
5 |
1. |
Czékmány Norbert |
|
125 |
2. |
Kocsis Imre |
|
104 |
3. |
Lakatos Tamás |
|
102 |
4. |
Zoltán Kevin |
|
100 |
5. |
Ruszó Krisztián |
|
98 |
6. |
Strider Zoltán |
|
91 |
7. |
Szetei Norbert |
|
80 |
8. |
Baksai László |
|
55 |
9. |
Jóna Gábor |
|
47 |
1. |
Lenkey Ákos |
|
121 |
2. |
Péter Pál |
|
121 |
3. |
Tamás Gyula |
|
104 |
4. |
Békési Richárd |
|
100 |
5. |
Rácz Gábor |
|
73 |
6. |
Oberling Krisztián |
|
72 |
7. |
Borza Balázs |
|
64 |
8. |
Takács István |
|
56 |
9. |
Mogyorósi Zoltán |
|
55 |
1. |
Kárai Tamás |
|
159 |
2. |
Benyó Máté |
|
131 |
3. |
Koncseg Zoltán |
|
117 |
4. |
Antal István |
|
101 |
5. |
Ales Fucik |
|
58 |
6. |
Alois Höller |
|
40 |
7. |
Z. Staniszewski |
|
37 |
8. |
Roland Rohrer |
|
34 |
7. |
Marek Joura |
|
25 |
|
Közös sajtótájékoztatón vázolta fel idei terveit a két Európa-bajnok rali csapat: a Botka Rally Team és az Érdi Rally Team. Botkáék 2015-ben, Érdiék tavaly szerezték meg az Európa-bajnoki címet az ERC2 kategóriában. Botka Dávid büszkén mutatta meg az idei versenyautóját a sajtó képviselőinek és az érdeklődőnek, és csapata terveiről is nyíltan beszélt a versenyző.
’Európa-bajnokok sajtótájékoztatója’ címmel hívta meg a két csapat a médiát a GROUPAMA Arénához, ahol hamar kiderült: mind a két legénység célja, hogy folytassa a korábban megkezdett utat és továbbra is az Európa-bajnokság futamaira összpontosítanak.
Botka Dávid első teljes szezonjában Európa-bajnokként ünnepelhetett 2015 év végén, akkor még Mitsubishi Lancer versenyautóval. Aztán feljebb lépett, autót váltott és egy Citroen DS3 R5-al a European Rally Championship abszolút legjobbjaival versenyzett majdnem két évet. Nem volt a legsikeresebb az autóválasztás, rengeteg technikai gond után tavaly év közben lecserélték a DS3-at és egy Skoda Fabia R5-ös, csúcstechnikát képviselő versenyautó mellett döntve fejezték be a szezont.
„Ezzel az autóval az EB-n még csak két aszfaltos futamon tudtunk indulni, murván még nem mentünk vele a kontinens viadalokon. Próbáljuk az autót is és magunkat is maximálisan felkészíteni a versenyekre és bízom benne, hogy gyorsan fogunk tudni menni!” – mondta Dávid a sajtótájékoztatón elhangzottakat összefoglalva. – „Nagyon jó választás volt a Fabia, már versenyt is nyertünk vele Horvátországban. Most kezdjük megismerni, már vannak megfelelő beállításaink, vannak elképzeléseink.”
Március 23-25. az idei első Európa-bajnoki futam időpontja. Az Azori-szigeteken megrendezendő versenyről így beszélt a pilóta: „Már háromszor indultunk ezen a futamon, annyi belsőkamerás felvételünk van ezekről a szakaszokról, ami mindenképp megnyugtató a felkészülés szempontjából. Heti egyszer-kétszer végignézem ezeket a felvételeket és már tudom hol vagyok. Most lesz az első szezon, amikor azt mondhatom, hogy úgy állok oda szinte minden versenyre, hogy képben vagyok a környezettel, a pályákkal.”
Aztán így folytatta: „Voltam ezen a versenyen abszolút negyedik helyezett. 2016-ban az utolsó gyorsaságin sikerült egy hatalmas hajrában megszerezni ezt az előkelő helyezést. Van már pár név, akiről lehet tudni, hogy indulni fog a szezonban, de igazából majd a nevezési lista közzététele után derül ki, milyen is lesz az idei ERC erőssége.”
Tavaly kezdték a közös munkát Mesterházi Márkkal és idén is együtt tervezik a szezont, hiszen pilóta és navigátor is jól érezte magát a versenyautóban, mindketten jól tudják egymást segíteni. „Az biztos, ezt a szezont nagyon meg akarom nyomni!” – zárta Dávid a beszámolót. „Ki fog derülni, hogy fel tudom e venni a lépést a feltörekvő ifjakkal és a rutinos vén rókákkal, vagy nem. Ha úgy alakul, hogy mégsem, akkor teljesen más felé nyitunk a következő évben, úgyhogy ez a szezon mindenképp vízválasztó lesz a pályafutásom alakulásában!”
Botka Dávid és Mesterházi Márk tehát az Európa-bajnoki sorozatban folytatja a versenyzést, ahogy ezt tették korábban is. Első versenyük az 53. Azores Airlines Rallye lesz, március 23-25-én. A csapat ezúton is köszöni a partnereinek az évek óta tartó bizalmat és segítséget, mellyel hozzájárulnak, hogy ebben a nívós versenysorozatban szerepelhessenek!
Ez a hír most jelenik meg 4017. alkalommal
hírek • fórumok
European Rally Championship 2018
hírek • fotóalbumok • fórumok
|